وب سایت مجله اینترنتی
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین

طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین، طراحی سایت خبری در جهت کاهش هزینه های چاپ و نشر و به صفر رساندن هزینه کاغذ و هزینه های بعد از چاپ مانند صحافی، صرفه جویی در مصرف کاغذ، توزیع آسان و خبررسانی سریع و ارایه مطالب و موضوعات گوناگون یا تخصصی به مخاطبان صورت می گیرد.

با این حال برخی از مدیران مجلات و روزنامه ها  علاقمندند که علاوه بر چاپ نشریات خود و ارایه آنها بر روی کاغذ ، از یک وب سایت نیز برخوردار باشند، تا از طریق آن بعنوان یک رسانه جانبی و کمکی بهره مند شده و مخاطبان اینترنتی خود را نیز تحت پوشش قرار دهند.

طراحی وب سایت نشریات اینترنتی ، در مقایسه با نشریات چاپی، هزینه های شما را تا 90% کاهش می دهد.

مزایای طراحی وب سایت مجله اینترنتی

کاهش هزینه های چاپ و توزیع :

توزیع نشریات چاپی هزینه های متعددی همچون حمل و نقل، انبارداری و بسته بندی، پست، هزینه پیک و ... را داشته در حالیکه توزیع مجلات اینترنتی از طرق مختلف مانند ایمیل مارکتینگ با هزینه ناچیز قابل انجام است.

قابلیت آرشیو :

مجلات یا روزنامه های کاغذی با گذشت زمانی کوتاه پاره شده یا تغییر رنگ یافته و از بین می روند، مجلات و روزنامه های اینترنتی عمر طولانی و گاه مادام العمر داشته و می توان تمامی شماره های مجله یا روزنامه را در حجم های کوچک و فشرده بر اساس ماه و سال انتشار بایگانی نمود.

magazine online مج له اینترنتی جدید

تبلیغات و آگهی :

  • در نشریات الکترونیکی به علت حذف محدودیت های اندازه و هزینه بری کاغذ می توان تبلیغات بیشتر و در اندازه های دلخواه و مختلف را جذب نمود. همچنین آگهی های نشریات الکترونیکی قابلیت چندرسانه ای شدن را دارند.

امکانات چند رسانه ای :

  • در طراحی وب سایت مجلات و روزنامه های اینترنتی می توان گزینه های مختلفی را که در نشریات چاپی امکان آن نیست تعبیه نمود، این موارد می تواند ارایه فیلم، موزیک و یا قابلیت کلیک برای هدایت به وب سایت های دیگر باشد. همچنین دسترسی به شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و ... از امکانات دیگر در این زمینه محسوب می گردد.

اشتراک پذیری :

  •  وب سایت های مجله های آنلاین یا نشریات اینترنتی به جهت ارتباط دایم با مخاطبان و کسب نظرات آنها  و نیز جمع آوری مشخصات و ایمیل مشترکین، قبل از دانلود مجله لینکی برای اشتراک تعریف می کنند تا تنها مشترکین قابلیت مرور مجله اینترنتی را داشته باشند. با این روش مدیران هر وب سایت می توانند منابعی از راه های برقراری ارتباط با مخاطبان خود دست یابند.

دور کاری :

  • در نشریات کاغذی بایستی خبرنگاران ، هیات تحریره و پرسنل دیگر در مکانی گرد هم آمده و به تبادل نظر و ارایه مطالب خود بپردازند. در نشریات اینترنتی لزومی به چنین روشی نیست و خبرنگاران و اعضای تحریره می توانند حتا از راه دور مطالب و اخبار یا تصاویر تهیه شده را از طریق ایمیل یا شبکه های دیگر همچون تلگرام به مدیر سایت  ارسال نمایند تا وی بعد از بررسی آنها را بر روی سایت قرار دهد. در این راستا با بکارگیری نرم افزارهای کنترل از راه دور مانند " تیم ‌ویوئر" می توان به تغییر یا راهنمایی در مورد محتوای مطالب مبادرت ورزید.

در این حالت هزینه های اجاره دفتر و هزینه های جانبی دیگر مانند آب و برق و گاز نیز حذف می شود.

م جله اینترنتی و روزنامه

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی

نشریات اینترنتی امکانات و قابلیت های بیشماری دارند. که شما از طریق آنها به مخاطبان خود سرویس می دهید. بسته به نوع و محتوای نشریه می توان هرکدام از آنها و یا ترکیبی از آنها را بکار برد. در ادامه برخی از این امکانات شرح داده می شود:

اخبار

  • اگر طراحی سایت نشریه به منظور موضوعات عمومی انجام شده باشد؛ در این قسمت خبرهایی که جنبه همگانی و عمومی دارند به همراه عکس اخبار منتشر می شوند. و یا در نشریات اینترنتی علمی و تخصصی نیز اخبار روزانه مرتبط با موضوعات درج می گردد.
  • در مجلات اینرنتی سرگرمی یا خانوادگی عناوین موضوعات را می توان در منوی اصلی طراحی کرد.

مقالات

  • همچون قسمت اخبار مطالب و مقالات با توجه با ماهیت و استراتژی نشریه تهیه و در سایت قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی

  • دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی مجله از جمله یوتیوب، فیسبوک، کانال تلگرام، توئیتر و ... امکانپذیر است.

فیلم و ویدئو

  • فیلم و ویدوئهای مختلف بر اساس موضوع مجله قابل دانلود و مشاهده است.

نظرات

  • امکان نظردهی و امتیاز دهی در پایان هر خبر و یا مطلب فراهم شده تا کاربران دیدگاه خود را بیان کرده یا به نظرات یکدیگر تایید یا انتقاد کنند.

اشترک

  • فرمی جهت اشتراک اعضا برای دریافت هر شماره نشریه از طریق ایمیل یا ارسال نشریه چاپی کاغذی به آدرس کاربر در این قسمت قرار می گیرد.

آگهی

  • از طریق ثبت آنلاین آگهی می توان به درج تبلیغات در وب سلیت مجله پرداخت.
  • در این قسمت امکاناتی همچون ذخیره آگهی و پرداخت آن در زمانی دیگر،  ثبت چند آگهی همزمان و پرداخت یکجای آنها،  نگهداری سوابق پرداخت های کاربر، امکان مشاهده سوابق انتشار آگهی ها،  امکان تجدید انتشار یک آگهی فراهم شده است.

journal magazine site design

کاربر با کلیک بر روی  ثبت آگهی آنلاین، وارد بخش ثبت سفارش می شود. در اینجا اطاعات عمومی کاربر، آدرس و تلفن خواسته شده است. سپس در فیلدهای دیگر مشخصات آگهی از جمله متن آگهی، اندازه و تعداد کادر، رنگی یا سیاه و سفید بودن، گروه و موضوع آگهی توسط کاربر مشخص می گردد. در صورتی که طرح توسط کاربر آماده شده باشد، از طریق اتچ فایل، پیوست سفارش می گردد و در صورت عدم نداشتن طرح، ثبت کننده سفارش خواستار طراحی برای آگهی خود خواهد شد. بعد از ثبت سفارش بر اساس تعرفه آگهی که در سایت جایگزاری شده است کاربر با اتصال به درگاه بانکی تعبیه شده در سایت نسبت به پرداخت هزینه تبلیغ خود اقدام می نماید.

قسمت راهنما نیز می توان برای کاربران جهت نحوه پر کردن فیلدها و نیز همچنین قوانین درج آگهی در سایت قرار داد.

برای جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر می توان آگهی های خطی و متنی رایگانی را در وب سایت در نظر گرفت.

آرشیو

  • شماره های قبلی مجله یا روزنامه بر اساس ترتیب انتشار، ماه و سال انتشار و شماره در این قسمت طبقه بندی شده و کاربران می توانند به شماره مورد نظر خود دسترسی رایگان داشته باشند. در صورتی که مدیران سایت قصد فروش هر شماره را داشته باشند بایستی کاربر ابتدا عضو شده و از طریق شماره حساب مشخص شده در سایت مبلغ تعیین شده را واریز نموده و پس از واریز، نشریه مربوطه از طریق لینک ارسالی به ایمیل کاربر قابل دانلود خواهد بود یا اینکه بصورت فایل پی دی اف به ایمیل کاربر فرستاده می شود.

میهن وب گستر پیشتاز در طراحی وب سایت مجله و روزنامه اینترنتی

رویکرد سئو محور در تبین استراتژی طراحی وب سایت مجلات اینترتی، سایت خبری و وب سایت نشریات همواره مد نظر کارشناسان میهن وب گستر می باشد. سئوکاران حرفه ای شرکت ما با استفاده از آخرین تکنیک های بهینه سازی سایت و با ملاک قرار دادن معیارهای ارزیابی و سنجش توسط ربات های گوگل برای امتیازدهی به سایت، سعی در افزایش رتبه شما در بین سایت های رقیب و همصنفانتان دارند.

برخورداری از سایتی ارزشمند با محتوای غنی که مورد توجه کاربران بوده و قرار گرفتن آن در رتبه های اول نتایج جستجوگران، نیاز به داشتن دانش تخصصی کافی و تجربه   متمادی دارد. طراحان و برنامه نویسان میهن وب گستر در راستای اهداف نشر اینترنتی و دیجیتال، باور خود را بر پایه طراحی اصولی و استاندارد وب سایت بنا نهاده و با فراهم آوری امکانات قابل استفاده برای کاربران و نیز پیاده سازی مراحل بهینه سازی سایت موجب ارتقای جایگاه شما در پهنه گسترده اینترنت و حرفه شما می شوند. مدیران مسئول مجلات و روزنامه ها و ناشران محترم برای کم کردن هزینه های جاری چاپ و کاغذ، هرینه اجاره و .. و نیز رسیدن به سوددهی و بازده بیشتر و ایجاد پل ارتباطی سریع و آسان با مخاطبان خود برای انتشار اینترنتی مجله یا روزنامه خود و برخورداری از یک وب سایت برای نایل شدن به اهداف فوق، با ما تماس حاصل فرمایند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت مجله , سایت مجله , مجله ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: